Voor de praktijkeigenaren: Een goede landingspagina op Zenspot

Hoort jouw praktijk thuis op Zenspot, maar weet je niet hoe je jouw praktijk vertaalt naar een goede en mooie landingspagina op Zenspot? Dan gaat dit artikel jou helpen! 

Het doel van jouw landingspagina is dat het de websitebezoeker een goede indruk geeft van jouw praktijk.  Dit zorgt ervoor dat jij de juiste mensen naar jouw praktijk haalt. Daarnaast is het belangrijk dat de pagina er aantrekkelijk uitziet voor de consumenten; je wilt immers dat nieuwe klanten naar jou toekomen zodat jij deze persoon kan helpen. 

Zenspot is zo ontwikkeld dat de consument snel het aanbod kan vinden en het gevoel kan krijgen of een praktijk wel of niet bij hem/haar past. De landingspagina bestaat deels uit algemene informatie, die vanuit het aanmeldformulier door Zenspot op vaste plekken van de landingspagina wordt verwerkt.. Maar hiernaast zijn er een aantal belangrijke aspecten waar jij zelf invloed op hebt en die de pagina persoonlijk maken. Dit zijn de foto’s, de omschrijving van de praktijk en hoe de consument met jou in contact kan komen. 

Ten eerste de foto’s: deze dienen uiteraard van goede kwaliteit te zijn. Daarnaast is het belangrijk dat de foto’s up-to-date zijn en een goed beeld geven van de praktijk. Foto’s van jezelf of de werknemers, de praktijkruimte en ook actiefoto’s zijn hiervoor erg geschikt. Vraag jezelf af: geven de foto’s de consument een goed beeld van mij en mijn praktijk?
Ten tweede de beschrijving van de praktijk. Op zenspot bestaat deze omschrijving uit maximaal 100 woorden en dient als aanvulling op de foto’s. Welke diensten bied jij aan, wat kan de klant bij jou bereiken?
Ten derde kunnen er altijd workshops of evenement worden gepromoot. Er kunnen foto’s van flyers en informatie worden toegevoegd om ze extra onder de aandacht te brengen. Dit kan te allen tijde door Zenspot simpelweg te berichten.
Ten vierde informatie over hoe de klant met jou in contact kan komen. Bijvoorbeeld via de mail, een telefoontje of een Whatsapp bericht. Ook kunnen eventuele voorkeurstijden worden opgenomen.
Tot slot en misschien wel het belangrijkste om na te streven. Zorg dat de landingspagina altijd up-to-date is. Maandelijks hoef je maar een minuut te nemen om te concluderen of je eigen pagina nog up-to-date is. Advies is, plan een maandelijks moment in om dit te controleren voor Zenspot, maar ook alle andere platformen en social media. 

Is de landingspagina aangemaakt of loopt deze al een tijd maar wil je iets wijzigen? Weet dat het wijzigen van de pagina altijd kan. Doe dit simpelweg door Zenspot te berichten. Dit mag via de mail, door te bellen of een Whatsapp bericht te sturen. De wijziging wordt dan zo snel mogelijk doorgevoerd. Heb je andere vragen? Geen probleem. Contacteer Zenspot en we proberen je zo goed mogelijk te helpen.

Stem mee!

Aan welk goed doel gaat Zenspot doneren? De geselecteerde goede doelen dit half jaar zijn:

Bekijk resultaten

Laden ... Laden ...

Opbrengst goed doel

€ 0.00 opgehaald